دوره جامع مدلسازی و ارائه سه بعدی 3D Max (مقدماتی – پیشرفته) - پنج شنبه 20-14 و جمعه 14-8

کامپیوتر | نرم افزارهای نقشه کشی و معماری | ٣D Max مقدماتی، پیشرفته
مدت دوره:
60.00 ساعت
تعداد جلسات:
10 جلسه
زمان برگزاری:
پنج شنبه (14:00 الی 20:00) جمعه (08:00 الی 14:00)

تاریخ پایان ثبت نام: 1403/09/22 - 23:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

تاریخ شروع کلاس: 1403/09/22
تاریخ پایان کلاس: 1403/10/21
قیمت دوره: 3,450,000 تومان

نرم افزار منحصر به فرد و حرفه‌ای 3D max بستری مناسب برای طراحی سه بعدی فضاهای داخلی، نماهای بیرونی ساختمان و انواع آبجکت‌های مبلمان را فراهم کرده است. با کمک ابزارهای این نرم افزار می‌توان برای انواع ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی، طرح‌های قابل اجرایی ارائه کرد. 


پیش‌نیاز دوره: آشنایی با Windows


این دوره مناسب چه کسانی است؟

•    دانشجویان معماری
•    طراحان صنعتی
•    علاقه‌مندان به بازی سازی سه بعدی 
•    نقاشی سه بعدی
•    گرافیست‌ها و علامندان به طراحی
•    دانشجویان عمران و شهر سازی

اهداف اصلی این دوره چیست؟

•    آشنایی و ارتباط با نرم افزار 3D max
•    معرفی کامل ابزارهای 3D max
•    آشنایی با پنل Shapes و مدلسازی بر اساس خطوط
•    آشنایی با تکنیک مدل سازی

پس از شرکت در این دوره، چه مهارت‌هایی را کسب خواهید کرد؟

بعد از گذراندن دوره‌ی آموزشی 3D max  دانشجویان توانایی کار با نرم افزار 3D max در سطح پیشرفته و اجرای طرح‌های سه بعدی برای پرو‌ژه‌های معماری و ساختمانی را خواهند داشت. 

•    توانایی نصب و راه اندازی تنظیمات اولیه نرم افزار 3D max
•    توانایی  بکارگیری و مدیریت نمایش
•    توانایی ساخت object 
•    توانایی select  کردن object ها
•    توانایی  modify  و edit ، object ها


فرصت‌های شغلی پس از گذراندن دوره:

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان، ساخت انیمیشن

در این دوره چه مهارتهایی یاد میگیرید؟

  • معرفی و نصب  3d Max و آشنايي با فضای کاری نرم افزار
    معرفی نرم افزار3d Max و تاکید بر کاربردهای آن در رشته های مختلف
    بررسی روش نصب و Crack نرم افزار

    مدلسازی
    اشیاء اولیه استاندارد و توسعه یافته

    جابجایی، دوران، تغییر مقیاس اشیاء
    روش های مختلف Copy اشیاء

    اصلاح کننده های پارامتریک

    آشنایی با اشکال دو بعدی
    بررسی دستورات مربوط به اشکال دو بعدی(Editable Spline)
    بررسی روش های مدلسازی با اشکاب دو بعدی

    دستورات بخش Compound Object

    استفاده از Editpoly و دستورات مربوط به این اصلاح کننده برای مدلسازی به روش های مختلف

    طراحی مواد
    آشنایی با تئوری ساخت مواد و برجسته سازی خواص مهم مواد برای طراحی در نرم افزار
    بررسی فاکتورهای مهم ماده نوع Standard
    بررسی نقوش(Maps)
    بررسی انواع مختلف مواد در موتور رندرScanline
    شناخت کتابخانه مواد

    نورپردازی
    بررسی تئوری نورپردازی و مسائل مربوطه در دنیای واقعی
    شناخت نورهای Standard  و خواص آنها
    انجام نورپردازی طبیعی و مصنوعی در فضای نرم افزار
    آشنایی با مفهوم روشنایی غیر مشتقیم و روشهای ایجاد ان در نرم افزار
    Radiosity
    شناسایی نورهای Photometric و خواص آنها
    شناخت Exposure و استفاده از آن در خروجی

    تئوری دوربین (نحوه کارکرد آن) در دنیای واقعی
    ساخت دوربین به روشهای مختلف،بررسی خواص Physical Camera
    بررسی جلوه های عمق میدان وضوح و تارشدگی در اثر حرکت

    انیمیشن
     بررسی تئوری ساخت و ایجاد انیمیشن و نحوه ادراک مغز(خطای دید)
    ساخت انیمیشن های پارامتریک و تبدیلی
    انیمیشن روی مسیر
     بررسی زمان در بخش Time Configuration
    بررسی Track View
    رندر انیمیشن
     ساخت جلوه ویژه آتش و مهAtmospher

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.

کلیه حقوق متعلق به جهاد دانشگاهی است. نقل مطالب با ذکر منبع مجاز است. قدرت گرفته از نما (نرم افزار مدیریت آموزش)